هزینه کاشت ابرو

Wiki Article

اگر استفاده از روش دارویی برای فرد بی اثر باشد، در این صورت می توان از گزینه کاشت ابرو برای پرپشت تر شدن ابروها استفاده کرد.

از آنجایی که تمامی ارگان‌های مورد نیاز برای رشد تار موها در این روش منتقل می‌گردد، از این رو می‌توان گفت که نتایج به دست آمده از کاشت ابرو کاملا دائمی و همیشگی است.

دکتر پوست تاکید می کند که کاشت باید خیلی به هم نزدیک و پرتراکم باشد و پوست نیز در زیر ابرو قابل رویت نباشد.

کلینیک صدف با داشتن فضای ۶۰۰ متری مخصوص خدمات پوست و مو، بزرگترین کلینیک کاشت ابرو در تهران است.

فولیکول‌های موی استخراج شده در ناحیه هدف کاشته می‌شود.

در این مقاله مراحل کاشت ابرو به طور کامل شرح داده شده است. همچنین نوع کاشت ابرو با توجه به ترکیبات چهره شما و نظر پزشک متفاوت است که پس از اولین جلسه مشاوره با پزشک مشخص می‌شود.

در زمان تزریق سرنگ ممکن است فرد احساس بسیار کمی در خصوص درد آن نیز داشته باشد که این نیز در حدی است که از انتظار فرد کمتر می‌باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مواردی که ذکر شد در مواقعی اتفاق می افتد که تکنسین مهارت کافی در انجام کاشت ابرو را نداشته باشد و اگر تکنسین مهارت کافی برای انجام این کار را داشته باشد هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نمی شود.

عامل دیگر در موفقیت ایمپلنت ابرو، قدرت بانک مو است. متخصص از موی پشت سر یا بناگوش برای این منظور استفاده می کند اما این مسئله بسیار مهم است که شما بانک موی قوی و پرپشت داشته و از طرفی فولیکول مو، ضعیف نباشد.

دکتر پوست در ابتدا ابرو را به سه قسمت مساوی تقسیم می نماید که شامل: تاج و بدنه و دم ابرو است. در ابتدا در قسمت تاج، ابرو را به صورت زاویه دار رو به بالا می خوابانند تا حالت عمودی به خود نگیرد.

لیزر موهای زائد (بیکینی و غیره): دستگاه، تعداد جلسات و عوارض ۴ دی, ۱۴۰۲

شایان ذکر است که بگوییم که همه افراد می توانند کاشت ابرو را انجام دهند و دکتر پوست از بهترین محل فولیکول های سر، مو را انتخاب کرده و در بهترین قسمت ابرو می کارد. دکتر هیچ گاه از موهای مجعد و فر برای کاشت استفاده نمی کند و زمانی که پیوند را انجام می دهد در آقایان اغلب افقی و روی لبه استخوانی حدقه چشم صورت می گیرد اما زنان در قسمت لبه استخوانی فاصله گرفته و قوس ابرو صورت می گیرد.

اما مراحل کاشت ابرو برای برخی افراد، ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد. همچنین، بعد از کاشت ابرو، نیاز به بازیابی و بهبودی پس از عمل وجود دارد که ممکن است تا چند هفته طول بکشد. برای دقیق‌تر بدانید، بهتر است با متخصص زیبایی یا پزشک خود مشورت کنید.

Report this wiki page