درب اتوماتیک

Wiki Article

آنها اغلب در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و فرودگاه‌ها یافت می‌شوند، اما می‌توان از آنها در خانه‌ها نیز استفاده کرد.

اندازه دهانه ورودی: گفتنی است که اگر اندازه دهانه ورودی کوچک باشد می‌بایست از مدل‌های اتوبوسی و همچنین لولایی استفاده شود تا بتوانید از دهانه ورودی بیشترین استفاده را داشته باشید و تردد افراد را دچار مشکل نکنید.

درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد. در ابتدا کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد؛ بدون تغییر در ظاهر و نوع ساخت آن. اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و این آغازی بود بر ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره به بازار.

قیمت درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

در صورتی از نظر فضا برای قرارگیری موتور مشکل دارید و یا می‌خواهید موتور کرکره برقی در دید نباشد موتور توبلار بهترین گزینه است.

نصب درب اتوماتیک هزینه بر است و نیاز به نیروی متخصص دارد.

قدرت موتور به وسیله یک زنجیر به چرخ دنده ای که لوله را می چرخاند منتقل گردیده و کرکره به بالا یا پایین هدایت می شود. این سیستم به واسطه موتور بزرگتر و سیستم زنجیر و چرخ دنده قدرت فوق العاده ای خواهد داشت.

کپس ها قطعاتی پلاستیکی هستند که در انتهای تیغه ها نصب شده اند و باعث حرکت راحت تر آن ها درون ریل می گردند. تمام کپس به همراه قسمت کوچکی از تیغه، درون ریل قرار دارد.

این نوع درب پارکینگ طوری طراحی شده است که کل لت درب به صورت یک تکه به مکانی که زیر سقف برای آن تعبیه شده است می‌رود و بعد از آن به همان شکل پایین می‌آید و ورودی ساختمان را می‌بندد.

این سامانه‌ها سطح امنیت را بالا برده و جلوگیری از نفوذ غیرمجاز را تسهيل می‌کنند. برای مشاهده بیشتر و نصب درب اتوماتیک گرد کلیک نمایید.

در این بخش می توانید اندازه کرکره، نوع تیغه، نوع موتور و حتی نوع اندازه گیری مورد نظر رفرنس خود را وارد کنید.

استفاده از این نوع درب برای مکان های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک تلسکوپی کلیک نمایید.

فروش فوق العاده

بنابراین درصورت بروز هر گونه خطا در عملکرد کرکره باید به کارت گارانتی خود مراجعه کنید. شماره تلفن درج شده بر روی کارت امکان ارتباط شما با شرکت سازنده و یا شرکت وارد کننده را برقرار می کند. بنابراین نباید برای دریافت خدمات، با شرکت فروشنده تماس بگیرید.

Report this wiki page